2010. július 1., csütörtök

papírlányok.


Ezeket rajzoltam. Igazából ruhatervek, amiket kivágdostam, és utána megpróbáltam ízlésesen elhelyezni őket egy plakátszerű képződményen, (ami megjegyzem annyira nem sikerült jól... kicsit túlzásba vittem a csillogó papírok felragasztgatását, úgyhogy az eredmény igen csicsás lett, ezért azzal nem is fárasztanék senkit sem....) Viszont ezekről a kivágott papírlányokról eszembe jutottak azok az úgynevezett 'öltöztetőbabák' amikkel kiskoromban játszottam :)

I draw these. In fact these are fashon illustrations or whatever, that I cut out, and then tried to arrange them on a poster in an aesthetic way, ( well, that plan wasn't too successful, I overdid a bit the sticking of shiny papers....) But these papergirls reminded me of the so called 'dressing dolls' , one of the favourite games of my childhood... Do you remember? :)


A mai nap dala / The song of the day - Alphabeat - Ocean Blue

2 megjegyzés:

  1. a hármas négyes elrendezés a kedvencem. áááá. annyira szuperül rajzolsz!! ♥

    VálaszTörlés
  2. such a talented artist! And I just adore alphabeat!

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...