2011. január 23., vasárnap

LoRiN + LiLLia


És tadaam, itt van az új blogom! Sajnálom hogy nem érkezett meg amint ígértem, hamarabb, de még így is csak félkész állapotban van... 
Kattints a képre, ha szeretnéd megnézni.

Aaand finally, here is my new blog! I'm sorry I couldn't make it earlier as I promised, but still it isn't ready yet...
Click on the image below if you'd like to check it.



Lorin és Lillia a gyerekkorom legkedvesebb meséjének főhősei, egy királylány és egy királyfi, akik megszöknek Torániából és vándorlásaik során csupa izgalmatos kalandban van részük, például megküzdenek az aljas cselszövőkkel és gonosztevőkkel. Ahogy ez lenni szokott.
Csak gondoltam hátha érdekel titeket a cím története.


Lorin and Lillia are the main characters of the favourite tale of my childhood, a prince and a princess, who fled from Toránia. It tells the story of their adventures during their wanderings as they fight against a the villainous villains. As it is need to be.
I thought that you might be interested in the story of the name of this new blog.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...