2011. február 22., kedd

Zooey.




Zooey Deschanel stílusába a szinte már ikonikussá vált '500 nap nyár' című filmben szerettem bele először, (erről már régebben írtam is) de azóta csak még jobban kedvelem az öltözködését. Leginkább az 50-es és a 60-as évek divatja hat rá. De nemcsak a bájos ruháiért vagyok oda, hanem a zenéjéért is. Matt Warddal 2008-ban adták ki az első lemezüket, és azóta nagyon szeretem a vidám hangulatú és nosztalgikus dallamaikat.



photos from: 1, 2, 3



Itt pedig megnézhettek három darab videót. Az első a She and Him legújabb videoklipje, a másik kettő pedig interjú Zooeyval, ahol a stílusáról mesél.













2 megjegyzés:

  1. Jaj, én is szeretem, annyira szimpatikus, és tehetséges. És különlegesen szép!

    VálaszTörlés
  2. Hihetetlenül bájos! :)

    Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...