2011. május 26., csütörtök

Fundango.



     A Fundango 2011-es nyári, női kollekcióját népszerűsítő videó. 
Bevallom, soha nem gondoltam volna, hogy egyszer még egy sportruházati márka felkerül ide a blogomra. Soha nem vonzottak a sportos ruhák, nem igazán az én stílusom, és éppen ezért eszembe sem jutott volna, hogy megnézzem a kisfilmjüket. A múlt héten azonban felhívták rá a figyelmem, így gondoltam adok neki egy esélyt, belelesek. 
Számomra volt is nagy meglepetés, amikor végignéztem: a videó nagyon színvonalas, stílusos, ráadásul teljes egészében magyarok alkották. 
Ami nagyon tetszik benne, az pont az, hogy annyira eltér a hangulata a többi magyar  divatvideótól. Nyilván azért, mert nem akar többnek tűnni, mint ami, nem veszi magát túl komolyan: kellemes zene, szép képek, fények, egy kis futkározás a mezőn, longboardozás.... és ennyi bőven elég is ahhoz, hogy megteremtse a kellő hangulatot és a kedvet egy-két Fundango darab beszerzéséhez....

The promo video for the Hungarian sportswear, Fundango's 2011 SS collection.

1 megjegyzés:

  1. imádom:) a zenét az egyik szőke csajszi írta és énekli, ha elkészül stúdióban felkerül a youtube-ra is, addig a videóból kell hallgatnom:) de imááádom:)az egész videó nagyon jó, és pont ilyenek a lányok az életben is, annyira őszinte nekem az egész:)

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...