2012. december 22., szombat

Izland.



Ahogy azt már többször említettem, öltözéktervező szakon vagyok harmadéves hallgató - most arra gondoltam, esetleg megmutatom nektek az egyik féléves vizsgafeladatomat. Kétrészes öltözéket kellett készítenünk egy számunkra kedves inspiráció alapján, én Haarberg Orsolya Izlandról készült mesés természetfotóit választottam. (Orsi már számtalan elismerés mellett például 2011-ben is hazavihette az Év Természetfotósa díját.)  A hófödte sziklák és a tükröződő jégtáblák hangulatát szerettem volna megjeleníteni a ruha anyagában és formájában is.
A fotókat Rácmolnár Milán készítette. Modell - Stribik Anna.

As you may know by now, I study fashion design in Budapest. This year my inspiration was the astonishing nature photography of Orsolya Haarberg (who won the Hungarian Nature Photography of the Year Award in 2011) about Iceland. The photos of my icy dress were taken by Milán Rácmolnár.



Ha tetszett a bejegyzés, ide kattintva csatlakozhatsz a blog facebook oldalához is.


És egy csodás kisfilm Izlandról.



Rajnai Rebeka

2 megjegyzés:

  1. gratulálok!
    szép munka!
    Isten adta tehetség vagy!
    a megihlető izlandi képek is gyönyörűek!

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...