2014. szeptember 27., szombat

Priszcilla.



Azt hiszem a nyár utolsó napsugaraiban fürödtünk, amikor lencsevégre kaptam Priszcillát, egy kedves barátnőmet, aki szereti az egyszerűséget, a szuperhősöket és az izgalmas könyveket. A tumblr blogját és az instagramját pedig én szeretem!
Fogadjátok szeretettel a képeket és az apró interjút is, amit vele készítettem!


- Mit és hol tanulsz?
- Nemzetközi tanulmányok (BA) szakon vagyok harmadéves hallgató az ELTE-n.

- Hogyan jellemeznéd a stílusodat?
- Minimalista, praktikus, stílusos - de a kényelem is fontos szempont.

- Hogy telik egy átlagos reggeled, van reggeli rutinod?
- Őszintén szólva a reggeleim általában azzal a gondolattal telnek el, hogy nem akarok felkelni, aztán nagy nehezen kikászálódok az ágyból és csinálok egy kávét. De az a kávé olyan kávé, hogy hosszú perceket töltök az elkészítésével, hogy nagyon finom legyen! :D




- Melyik könyvet olvastad a legutóbb?
- James Dashner Útvesztőjét olvastam angolul. A filmváltozata most jött ki szeptemberben, és annyira kíváncsi voltam rá, miről szól, hogy gyorsan elolvastam előtte a könyvet. Az eleje nagyon zavaros, de ha nem teszed le az első 60 oldal előtt, hidd el, nem bánod meg. Pont az a lényege, hogy a főszereplővel párhuzamosan lépésről lépésre érted meg a dolgokat, és emiatt nagyon izgi! Ha megérkezik a sorozat második része, olvasom tovább! (A filmkritikámat itt találjátok.)

- Tudom, hogy nagyon szereted a szuperhősöket, ki a kedvenced?
- Ez brutális kérdés. Épp azért nem tudok rá válaszolni, mert mindegyiket másért szeretem! Ráadásul pont egy ilyen évben, amikor teletömnek minket velük! Amerika kapitány áprilisban, X-men májusban, nemrég a Galaxis őrzői, októberben jön a Flash sorozat, folytatódik a Zöld íjász... A többiekről nem is beszélve. (Viszont szuperfőgonosz egyértelműen Loki. Szeretem ha egy főgonosz vicces, ravasz és brit.)




- Nagyon szeretem nézegetni az instagramod és a tumblred! Te kinek a feedjét találod a legjobbnak?
- Köszi nagyon! Instagramon mindenképp ajánlanám a következőket - @okayowen, @booksandteacups, @posafalvia. Tumblr-en pedig visszatérő rebloggoló vagyok itt - @typograsea, @malinara, @rusticpines.

- Melyek azok a blogok, honlapok, melyeket mindennap meglátogatsz?
- Framboisefashion blogját nagyon szívesen látogatom. Mostanában a brit vlogger Zoella blogját is szoktam nézegetni, és bevallom a tiédet is elég gyakran!

- Mi az a három dolog, amit a leginkább szeretsz Budapesten?
- Budán a hegyek, dombok. Mindig csodálom őket. 4-es metró. Tudom, fura, de nekem nagyon leegyszerűsítette az utazást, nincsenek sokan rajta, és nagyon különlegesek ezek a megállók. Kávézók. Lehet az Starbucks, vagy Kontakt, ezekre a helyekre mindig számíthatok ha egy kis nyugalomra vágyok.

- Mi a következő célod?
- Egy jó időbeosztás a hétköznapokra!


A fotókat én készítettem. / Photos taken by me.


- A mai napod soundtrackje?
- Marvin Gaye és Tammi Tarrel - Ain't No Mountain High Enough!



Ha tetszett a bejegyzés, ide kattintva megtalálod a blog facebook oldalát is.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...