2014. november 29., szombat

Peti.



Rajnai Péter Benjámin (igen, ő az unokatesóm) (és igen, van egy kis elfogultság a részemről ;) ) márkájával, a Yakirával már találkozhattatok itt a blogomon. Peti mintás pólókat, felsőket és kisebb kiegészítőket tervez, még 2012-ben, az első darabokhoz én készítettem a lookbook fotókat (emlékezet-frissítésért kattintsatok ide!)
Most ő a streetstyle rovatom következő alanya, az őszi avarban kaptam lencsevégre, amint épp a legújabb, BLCK kollekciójának egyik fekete pulcsiját és olívazöld sapkáját viseli. Még pár kérdésre is válaszolt!

- Milyen váratlan kihívásokkal kell szembenéznie annak, aki saját márkát szeretne alapítani?
- Nincs sok meglepetés, viszont kemény munka folyamatosan fenntartani azt a színvonalat és minőséget, amit az elején bemutatsz az embereknek.

- Mi a tökéletes T-shirt receptje?
- Ahogy az ember is tökéletességre törekszik, úgy a pólók készítése során is próbálom a maximumot kihozni mind fazon, mind minta és minőség terén. Ahány ember, annyi ízlés és annyiféle tökéletes póló létezik.

- Mi a következő lépés a Yakira számára? Vagy még titkos?
- Hogy két megbízható viszonteladó üzletbe is bevigyük a brandet Budapesten. Már ezelőtt is voltak viszonteladóink a fővárosban, de azok vagy bezártak, vagy nem működtek. A most nyíló Zerka design store-nak köszönhetően pedig Győrbe is berobbanunk!




- Milyen zenét hallgatsz tervezés közben?
- Nagyon vegyes, leginkább elektronikus zenét.

- Mikor voltál legutóbb moziban?
- Legutóbb az Interstellart (Csillagok között) néztük, az első film az utóbbi három évben, amire azt tudtam mondani, hogy megérte a pénzt. Kevés olyan film van, ami igazán elgondolkodtat, és még napokkal később is tudtok róla beszélgetni, na ez pont ilyen, mindenkinek ajánlom!

- Van olyan film, aminek már izgatottan várod a bemutatóját?
- Igen, az Exodust! Amiben Batman játssza majd Mózest (haha), remélem nem fog félresikerülni, mint a nemrég készült Noé.

- Milyen a viszonyod Budapesttel?
- Itt nőttem fel, ferencvárosi gyerek vagyok, szeretem a fővárost.

- Amikor épp nem dolgozol, mit csinálsz a legszívesebben?
- Akkor is dolgozok. Mármint amikor a munkád a hobbiddal összenő, akkor állandóan dolgozol. Persze én is szoktam filmeket nézni, kimozdulni a barátnőmmel, beülni helyekre, de sokszor a szabadidőmet is a tervezésre, a brand építésére használom fel, mert szeretem amit csinálok.

- Kik voltak a leginkább a hatással a gondolkodásmódodra?
- Isten, a szüleim és olyan emberek, akiknek az életükön látom, hogy pozitív irányban halad, dolgozó emberek, akik küzdenek és hisznek. Akik meg tudnak elégedni azzal, amijük jelenleg van, és tudnak örülni az egyszerű dolgoknak.

- Mi a legjobb tanács, amit valaha kaptál?
- Ne a szem előtt való dolgokkal foglalkozzak, ki hogy néz ki, mi a foglalkozása, hobbija, hanem azzal, hogy milyen ember, mi a célja, mi van a szívében.



Ha tetszett a bejegyzés, ide kattintva megtalálod a blog facebook oldalát is.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...