2015. október 23., péntek

Illusztrációk!



Biztosan észrevettétek, hogy kicsit kevesebb mostanában az új bejegyzés, aminek az oka, hogy meglehetősen besűrűsödött az életem az utóbbi hetekben. Persze egy kicsit sem bánom, csupa-csupa izgalmas projekten dolgozom, és nagyon várom, hogy megmutathassam Nektek is őket!
 ... és itt is az egyik! A Fashion Week Budapesten megjelent, a Big Bag PR Agency által szerkesztett és kiadott csudacool The Budapest Fashion Journal számára készítettem illusztrációkat, illetve egy cikket is írtam hasonló témában (a divatillusztrációk új trendjeiről). A rajzaim a címoldalon repkednek, és a Hajnal Vica által kitalált és fogalmazott, "Editor's Wishlist" című, humoros kis cikket is én illusztráltam. Néhány kép a magazinról! :)

I have longed to show you my newest work! I created some illustrations for The Budapest Fashion Journal, which is the official magazine of Fashion Week Budapest. You can see my flying drawings at the cover and an illustration for the cute article written by Eve Hajnal.



Ha tetszett a bejegyzés, ide kattintva megtalálod a blog facebook oldalát is.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...