2015. december 5., szombat

Illusztrációk a Dm-nek!



Már nagyon régóta várok arra, hogy megírjam ezt a bejegyzést, és megmutassam, hogy min dolgoztam az elmúlt hónapban. Korábban is készítettem illusztrációkat, de ez volt az eddigi legnagyobb szabású munkám - a Big Bag PR ügynökséggel és Kiss János grafikussal egy kedves karácsonyi kampányt készítettünk a Dm számára. A cél az volt, hogy felhívjuk a figyelmet a Dm ünnepi parfümakciójára és a karácsonyi csomagválasztékra.
A kampányban szereplő illusztrációt én rajzoltam és festettem, és fantasztikus érzés a város több pontján (a metróban, a mozgólépcsőn, villamoson és az Andrássy út sarkán lévő épülethálón), illetve magazinokban látni. Remélem Nektek is tetszik! Ti merre találkoztatok már a plakátokkal?

A cute Christmas campaign for Dm illustrated by me!

fotók - én

Ha tetszett a bejegyzés, ide kattintva megtalálod a blog facebook oldalát is.


5 megjegyzés:

  1. gratulálok-gratulálok-gratulálok!!!
    nagyon ügyes Vagy!
    tetszik! ;)

    VálaszTörlés
  2. Gratulálok! Én is már sok helyen láttam (főleg metrón és óriásplakáton)! Nagyon cuki lett, igazán büszke lehetsz az eredményre ^^

    VálaszTörlés
  3. Nagyon ügyes vagy,én is láttam a dm újságban a szépséges illusztációd...:)
    Még több ilyet!!

    VálaszTörlés
  4. Nagyon aranyos lett!!! Lennék most a helyedben...;))

    VálaszTörlés
  5. Gratulálok, nagyon tetszik! Remélem még sok-sok ilyen projektet nyersz a jövőben!

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...