2015. december 31., csütörtök

This Will Be Our Year.



2015 olyan csodálatos volt, amilyet elképzelni sem mertem. 
A héten, ahogy gondolkodtam az elmúlt évemről, mosolyogva olvastam vissza a tavaly újévi bejegyzésem. Emlékszem, mennyire hittem benne, hogy egy fantasztikus év előtt állok - de a valóság minden várakozásomat felülmúlta. Remélem Ti is hasonlóan szép évet zártatok!

A sok jó dolog persze együtt jár azzal is, hogy szuper-zsúfolt napjaim vannak mostanában, ezért kicsit kevesebb bejegyzés született - remélem ezen tudok majd változtatni a jövőben. A 6 év alatt nagyon a szívemhez nőtt ez a kis blog, már el se tudnám képzelni az életem nélküle, és fájdalmas érzés, hogy ennyire kevés időt tudok vele foglalkozni. Rengeteget változtam az utóbbi időben, épp ezért úgy érzem, a blogomon is változtatnom kell hamarosan. Mint mindig, most is sok-sok tervem van, és egyelőre próbálok rendet teremteni a több-tucat ötlet között, de egy biztos: még ha az elkövetkező időben kicsit kevesebb bejegyzés is fog születni, valami sokkal jobb és izgalmasabb dolog készül a háttérben. Szóval, remélem velem maradtok 2016-ban is, köszönöm, hogy ennyire régóta követitek a posztjaimat!

Csodákkal teli, áldott és nagyon sikeres új évet kívánok Nektek! :)




Ha tetszett a bejegyzés, ide kattintva megtalálod a blog facebook oldalát is.

The Zombies - This Will Be Our Year


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...